تعمیرات تبلت

نمایندگی سامسونگ

تعمیرات تبلت

نمایندگی سامسونگ

تعمیرات تبلت





در سال ۱۹۱۵ اداره اختراعات ایالت متحده، برای اختراع وسیله ای که بتواند دستخط را تشخیص دهد، جایزه ای در نظر گرفت. در سال ۱۹۵۶ محققان اولین کامپیوتر با تشخیص دستخط را اختراع کردند.
انقلابی که در تبلت ایجاد شد، از کوپرتینو (شهر اپل) آغاز شد، ولی نه با آی پد. اپل با ایده تبلت، کارهای زیادی کرد که یک نمونه اولیه را هم در سال ۱۹۸۳ ارائه کرد.
در سال ۱۹۸۷ اپل ایده ای را برای یک تبلت فرضی به نام جهت یاب دانش(Knowledge Navigator) ارائه کرد که با فرمان های صوتی کار می کرد.
در سال ۱۹۹۳، اپل Newton MessagePad را ساخت که یک صفحه تاچ با یک قلم بود. ولی برای اپل خیلی خوب نبود و در سال ۱۹۹۸ تولید آن را متوقف کرد.
در سال ۱۹۹۲، مایکروسافت ویندوزی را برای محاسبات با خودکار ارائه داد که ویژگی های داشت که در تبلت های ویندوزی مورد استفاده قرار گرفت؛ مانند کیبرد روی صفحه، برنامه نوت پد که نوشتن را امکانپذیر می کرد و تشخیص دست خط اولیه. با ورود تبلت های هوشمند به دنیای تکنولوژی، انقلابی در حوزه دستگاه های هوشمند اتفاق افتاد. این انقلاب سبب شد که تبلتها در مقابل لپ تاپ ها قرار گیرند.
تبلت های امروزی
سهم اصلی در بازار تبلت در ابتدا فقط در اختیار شرکت اپل بود، سپس شرکت‌های دیگر مانند سامسونگ، آمازِن، گوگل، اِیسوس و اچ‌پی نیز به فکر ارائه تبلت افتادند.
شرکت سامسونگ چند سالی است که با ارائه سری Galaxy Tab در حال رقابت با تبلت‌های آی‌پَد می‌باشد. دیگر تولیدکنندگان نیز میدان را خالی نکرده و مدام در حال به روزرسانی تبلت‌های خود می‌باشند.
تبلت‌ها در ابعاد ۷ اینچ، ۱۰ اینچ و بزرگتر از ۱۰ اینچ تولید می شوند. تبلت‌های ۷ اینچی به دلیل سبک و کوچک بودن طرفداران بیشتری دارند.

   

نمایندگی زیراکس



محصولات زیراکس نیز همچون سایر دستگاه های الکترونیکی ممکن است در معرض آسیب های مختلف قرار گرفته و نیاز به تعمیر داشته باشند . ذکر این نکته ضروری است که تعمیرات زیراکس   باید توسط متخصصینی انجام گیرد که تجربه و توانایی  کامل جهت تعمیرات زیراکس داشته و به  تعمیرات زیراکس مسلط باشند . با این که شرکت زیراکس از برترین و  به‌روزترین فن‌آوری‌ها در محصولات و تجهیزات خود استفاده می کند . به مرور زمان و با استهلاک قطعات ، بروز برخی از نواقص در دستگاه های زیراکس امری طبیعی به‌نظر می‌رسد. در صورت برخورد با این نواقص و اشکالات در هر یک از محصولات زیراکس  می‌توانید با آسودگی خاطر به کادر فنی تعمیرات زیراکس  مراجعه کرده و دستگاه خود در صحت و سلامت کامل تحویل بگیرید . کاربران همواره از تعمیرات زیراکس توسط  نمایندگی زیراکس ابراز رضایت کرده و همین امر مهم ترین انگیزه ی ما برای تلاش هرچه بیشتر در جهت رضایت مشتریان است . دلیل استقبال مشتریان از تعمیرات زیراکس در این مرکز، استفاده از کارشناسان خبره و مجرب ، انجام تعمیرات با سرعت و کیفیت فوق العاده ،عیب یابی صحیح ، استفاده ازبهترین  دستگاه ها جهت تعمیر ، قیمت مناسب ، احترام به حقوق مشتریان و … می باشد . علاوه براین ، پیش از تعمیر دستگاه می توانید با متخصصین نمایندگی زیراکس صحبت کرده و مشاوره ها ی لازم را دریافت کنید .

 کادر کارشناسان فنی ما از بین برترین متخصصین تعمیرات زیراکس انتخاب شده  و با تمامی قطعات سخت‌افزاری و سیستم‌ نرم‌افزاری محصولات شرکت زیراکس  آشنایی کامل دارند؛ متخصصین نمایندگی زیراکس علاوه براینکه مجرب و تحصیل کرده هستند ، دوره های تخصصی تعمیرات زیراکس را پشت سر گذاشته اند .کارشناسان نمایندگی زیراکس علاوه بر انجام تعمیرات  زیراکس ، تمامی قطعات معیوب را اصلاح و در صورت لزوم با قطعات کارخانه‌ای و اورجینال تعویض  خواهند کرد . در صورتی که شما از هریک از محصولات زیراکس ، مانند ؛ دستگاه کپی ، چاپگر ، پروژکتور ،  اسکنر و…استفاده می کنید . هیچ گونه نگرانی در خصوص تعمیریا تعویض قطعات دستگاه خود نداشته باشید . خاطر نشان می کنیم : مراجعه به افراد مبتدی و ناآگاه جهت تعمیرات  زیراکس  علاوه برتحمیل هزینه های گزاف به شما ، ممکن است دستگاه شما را در معرض آسیب های جدی قرار دهد  .

تعمیرات کونیکا مینولتا



  کونیکا مینولتا ( コニカミノルタ)  نام یک شرکت ژاپنی است که از ادغام دو شرکت ژاپنی کونیلکا و مینولتا تاسیس شده است . دفتر مرکزی این شرکت در توکیو قرار دارد ،  این شرکت بزرگ در ۴١ کشور جهان شعبه دارد  . فعالیت کونیکا  در سال ١٨٧٣ با تولید چاپگر های لیزری ، دوربین و فیلم عکاسی آغاز شد .  مینولتا نیز کار خود را درسال ١٩٢٨ آغاز کرد و همچون کونیکا در زمینه تولید دوربین عکاسی و دستگاهای کپی، چاپگر و دور نگار فعالیت می کرده است . از سال  ۲۰۰۳این دو شرکت ادغام شدند  و با نام کونیکا مینولتا به فعالیت های خود به شرح ذیل ادامه دادند :  تولیدا تجهیزات اداری مثل دستگاهای چاپگر، چاپگر نساجی و کپی ,  ابزار های هنر های تجسمی و تولید تجهیزات پزشکی مثلا تولید لنز .

   اکنون  این دو کمپانی با تشکیل یک شرکت بزرگ جهانی کار خود را در آمریکا، اروپا، آسیا، آفریقا و خاورمیانه گسترش  داده اند ودر حال حاضر یکی از بزرگ ترین تولید کننگان ماشینهای اداری چند کاره و تک کاره می باشند . پرینتر های لیزری ودستگاهای کپی سیاه و سفید و به ویژه رنگی این شرکت بازار بزرگی را در سطح جهانی  در دو زمینه ی تولید و تجارت  به خود اختصاص داده است.  دفتر مرکزی این شرکت در منطقه ی مارونواوچی، چیودا، توکیو، ژاپن قرار دارد و سهام شرکت  در بازار بورس توکیو معامله می‌شود. شرکت نیپون لایف با ۲٫۲۵٪ درصد و جی‌پی مورگان چیس با ۲٫۲۴٪ درصد از سهام کونیکا مینولتا، بزرگترین سهام‌داران آن، به ‌شمار می‌آیند. این شرکت از جمله شرکت های سهامی عام محسوب می گردد که سهام آن در بورس توکیو عرضه می گردد . از جمله بزرگترین سهام داران شرکت کونیکا مینولتا نیپون لایف و جی پی مورگان چیس می باشند .

   

تعمیرات توشیبا



شرکت توشیبا در سال ۱۸۷۵ در توکیو ژاپن تاسیس شد. این شرکت با ۱۷۲۰۰۰ پرسنل هم اکنون در ۳۰۰ نقطه جهان نمایندگی داشته و در سال ۲۰۰۶ با درآمدی بالغ بر ۵۷ میلیارد دلار در سراسر جهان رتبه هشتاد و هفتم شرکتهای برتر جهان که سالیانه اسامی آنها در مجله فورچون انتشار می یابد را به خود اختصاص داد. این شرکت با بیش از ۳ میلیارد دلار صرف هزینه در امور تحقیقاتی، همچنین تعهد به رعایت دقیق استانداردهای محیط زیستT به مشتریان خود کمک کرد تا از طریق نوآوری هوشمندانه که منحصر به این شرکت است به اهداف تجاری خود به بهترین شکل ممکن دست یافته و پاسخگوی نیازهای مشتریان خود باشد. شرکت توشیبا بعنوان برترین شرکت در زمینه ماشینهای اداری ( کپی توشیبا ، فکس و ویدئو / دیتا پروژکتور ) توسط موسسه BTA در سال ۲۰۰۲ معرفی شد. توشیبا از زمان تاسیس تاکنون به عنوان یک رهبر جهانی در زمینه ساخت و بازاریابی محصولات پیشرفته برقی و الکترونیکی شناخته شده است که این گسترش در زمینه تجهیزات و سیستمهای اطلاعاتی و ارتباطی، راهکارها و خدمات مبتنی بر اینترنت، قطعات و مواد الکترونیکی برای سیستمهای برقی، صنعتی و لوازم منزل صورت گرفته است. توشیبا با افتخار به نوآوری ها و دستاوردهای تکنولوژیک خود همچنان به گسترش حضورش در سطح جهان ادامه می دهد. این توسعه همه جانبه، پیوسته در تکامل محصولات توشیبا به منظور برآوردن نیازهای رو به افزایش مشتریان صورت می گیرد.

نمایندگی توشیبا


نمایندگی توشیبا در جهت تحقق اهداف مشتری‌مداری خود، مجموعه‌ای از زبده‌ترین متخصصان را گرد هم آورده است تا با ارائه‌ای ممتاز در زمینه‌ی خدمات پس از فروش، رضایت مشتریان  را جلب نماید. این شرکت همگام با جوامع پیشرفته‌ی دنیا بر ضرورت مدیریت گارانتی و خدمات پس از فروش تأکید ویژه‌ای دارد.

خدمات پس از فروش ارائه شده در نمایندگی توشیبا، تمامی محصولات تولید شده این شرکت را شامل می‌شود. همانطور که می‌دانید شرکت چندملیتی و خوشه‌ای ژاپنی توشیبا در زمینه ی ساخت و تولید دستگاه‌ها و اجزای الکترونیکی(مثل حافظه‌های جانبی، کارت‌های حافظه، صفحات نمایشگر ال‌سی‌دی، سلول‌های سوختی برای تجهیزات تلفن همراه، نیمه‎هادی‌ها)، سیستم‌های زیرساخت اجتماعی(نظیر سیستم‌های برق قدرت، صنعتی، آسانسور، تجهیزات پزشکی، توربینهای نیروگاه‌های برق حرارتی، اسکنرهای دقیق پزشکی، کارت‌های آی‌سی ورودی درها)، محصولات دیجیتالی (مثل شبکه‌های دیجیتالی و رایانه‌ای، تجهیزات ارتباطات تلفن همراه، دی‌وی‌دی خوان‌ها، لپ‌تاپها) و لوازم خانگی (پلوپز با فشار خلاء، ماشین لباسشویی با مصرف کم انرژی، یخچال، تهویه مطبوع) فعالیت دارد.

نمایندگی توشیبا برای دستیابی به مفهوم واقعی خدمات متمایز به سازماندهی خویش ادامه می‌دهد. بدین منظور کارشناسان این مرکز همگی، طی دوره‌های تخصصی و حرفه‌ای، گزینش شده‌اند و با تمامی قطعات و محصولات قدیمی و جدید توشیبا آشنایی دارند. به‌علاوه کارشناسان نمایندگی توشیبا ملزم به حضور در دوره‌های ملی و بین‌المللی هستند که هر ماه به منظور به‌روز رسانی مهارت‌ها و اطلاعات آن‌ها برگزار می‌گردد.

در این مجموعه تمامی تعمیرات توشیبا، به دست مهندسان زبده و متعهد در کمترین زمان ممکن و با نازل‌ترین هزینه به مصرف‌کنندگانِ محصولات توشیبا ارائه می‌گردد. مدیریت نمایندگی توشیبا به‌روزترین تجهیزات را در اختیار مهندسان و کارشناسان خود قرار داده تا قادر باشند در کمترین زمان و با بهترین کیفیت، تعمیرات مورد نیاز را بر روی دستگاه‌ها اجرا کنند.  بهره‌مندی از ابزارآلات پیشرفته و تکنولوژی‌های روز دنیا جهت تعمیر، انجام تعمیرات توشیبا را حرفه‌ای‌تر ساخته است. ابزارآلات مورد نیاز جهت تعمیرات توشیبا همانند خودِ محصولات کمپانی توشیبا به شکل ظریف و چندجانبه طراحی شده‌اند.